[Gelistirici] dvdrip yazilimi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
27 Ara 2006 Çar 02:47:15 EET

Wed, 27 Dec 2006 02:29:27 +0200, "S.Çağlar Onur"
<caglar at pardus.org.tr> :

> Önce bir contrib/ altına gitsin (uygulamayı tanımadığın için), sen bu
> paket oldu dedikten sonrada devel'e gelsin, Ekin olmuş dedikten
> sonrada 2007'ye geçsin :P
Paketlerim dedim de, alet kommander ile yazilmis cikti. Hic paketlenmis
kommander yazilimi var mi ornek alabilecegim?

Alternatif dvdrip yazilim onerileri de alabilirim.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693