[Gelistirici] ati/fglrx/dri

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
27 Ara 2006 Çar 02:24:32 EET

Selamlar;

Biraz önce kardeşimin makinasına 2007 kurdum, tüm güncellemeleri yaptıktan
sonra yeni ati sürücüsünü denemeye karar verdim (erdinc at playground), pakette
bir hata görmememe rağmen binary sürücünün içinde hardcode edilmiş pathler
yüzünden sürücü DRI açamıyor (bu arada pardus-wiki'deki dökümanda yanlış ne
yazık ki, kernel derletmek, elle kurmak falan gibi acayip işler anlatılıyor)

Pakette dri'nin çalışması için /usr/X11R6 -->
ve /usr/lib/modules --> /usr/lib/xorg/modules symlinklerinin olması
gerekiyor. Bunları isteyen paket ati-drivers paketi olduğuna göre pakete mi
ekleyeyim yoksa bu hardcode pathleri değiştirmenin bir yolunu bilen var mı?

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/