[Gelistirici] Enemy-Territory "snd_pcm_oss" kernel modülü

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
23 Ara 2006 Cmt 15:37:35 EET

On Thu, 21 Dec 2006 22:52:04 +0200
"Eren Türkay" <turkay.eren at gmail.com> wrote:

> Selam,
>
> Bir kaç kullanıcı contrib'deki enemy-territory paketini test etti ve
> 1 kişi ses sorunu yaşadı. Bu ses sorunu daha önce yaşanmış ve çözümü
> belli.
>
> snd_pcm_oss kernel modülünü aktif hale getirmek ve
> modules.autoload.d'ye ekleyerek başlangıçta çalışmasını sağlamak
> */proc/asound/card0/pcm0p/oss *dosyasına et.x86 0 0 direct satırını
> eklemek
>
> Sorun: Bunları comar scripti ile paket kurulduktan sonra otomatik
> olarak yapmak ne derece doğru olur? Başka bir çözümü var mıdır? Eğer
> [...]

 Ben bu oyun için wrapper script ya da comar betiği yapılması taraftarı
değilim.

 - snd-pcm-oss modülü sistemde ses kartı varsa alsa-utils servisi
tarafından otomatik olarak yükleniyor, probe edilmiyor.

 - proc daki değişiklik sadece bazı ses kartları için geçerli. Otomatik
yaparsak çalışan sistemlerde sorun yaratma olasılığımız var. Bunu
otomatik yapmak yerine bir yerlerde yazmak daha mantıklı geliyor.