[Gelistirici] "Daha Fazla Uygulama" kayıp

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
22 Ara 2006 Cum 23:13:27 EET

Fri, 22 Dec 2006 23:01:55 +0200, Görkem Çetin <gorkem at pardus.org.tr> :

> Bunu bir hata olarak girip bana atayabilir misin? Çok gereksiz bazı
> paketler atıldı, ama arada kurular da yanmış olabilir. Ancak hata
> olarak girerken eskiden hangi paketler vardı ve şimdi hangi paketler
> var, bunları da çıkartabilmek gerekiyor. Biraz uzunca bir iş, ancak
> durumu görmek ve bir yanlış varsa düzeltmek için gerekli.

Kime gore gereksiz neye gore gereksiz? Niye bu "gereksiz" programlari
gelistirici listesinde bile tartismadan son dakikada (son test
surumunden sonra) menuden attiniz ki?

Kurulan, sistemde bulunan bir grafik arayuzlu uygulamaya menuden
ulasilamamasi cok sacma degil mi? Bir kullanici menude gormedigi bir
programi nasil adini bilecek de komut satirindan calistiracak? Grafik
arayuzden calisacak bir program icin niye komut yazmasi gereksin?
Kullanilabilirlik konusunda bilimsel atiflarda bulunan birisine bunu
anlatirken tereciye tere satiyor gibi hissediyorum.

Uygulamanin gereksiz olduguna eminseniz, onu ayri bir paket olarak
ayirin, depoya koyun ama CD'ye koymayin, boylece isteyen kullanici da
kurup kullanabilsin. Kdegames icin bu yapilmisti zaten.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693