[Gelistirici] "Daha Fazla Uygulama" kayıp

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
22 Ara 2006 Cum 23:01:55 EET

Pardus Oyun wrote On 20-12-2006 20:19:
> Ben RC den güncelledim 2007'ye. Daha fazla uygulama diye çıkmıyor
> grafik programları altında bir menü. Grafik programları altında bir
> sürü program vardı hepsi yok olmuş.
>
> Ama komut atırına programın ismini yazınca giriyor.

Merhaba

Bunu bir hata olarak girip bana atayabilir misin? Çok gereksiz bazı
paketler atıldı, ama arada kurular da yanmış olabilir. Ancak hata olarak
girerken eskiden hangi paketler vardı ve şimdi hangi paketler var,
bunları da çıkartabilmek gerekiyor. Biraz uzunca bir iş, ancak durumu
görmek ve bir yanlış varsa düzeltmek için gerekli.

Biraz zaman alabilir,ama yanlış bir durum varsa düzeltiriz.

İyi çalışmalar
Görkem