[Gelistirici] "Daha Fazla Uygulama" kayıp

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
20 Ara 2006 Çar 17:47:42 EET

Merhaba,

(pardus-kullanicilari listesinden tasidim)

Wed, 20 Dec 2006 17:35:15 +0200, "Ahmet Emre Aladağ"
<aladagemre at gmail.com> :

> E tamam da son kullanıcı bunu nereden bilecek? Böyle bir programın
> varlığından habersiz olur? Böyle güzel araçları gözden ırak
> saklamasaydık keşke...
Harbiden... "Daha Fazla Uygulama" diye bir alt menude gozden irak ama
yine de menuden ulasilabilir sekilde durmasi kime batti bakiim? :)

Komut satiri programlari disinda her kurulu programin menuden (oyle ya
da boyle) ulasilabilir olmasi mantikli olmaz mi?

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693