[Gelistirici] MythTv

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
11 Ara 2006 Pzt 22:05:06 EET

Selamlar,

Playground'da MythTv'ye başladım ve bunun için baselayout'a mythtv user
eklenmesi gerekiyor. Mümkün müdür (...Çağlar?)

Ayrıca,

> Message: 4
> Date: Mon, 11 Dec 2006 21:31:26 +0200
> From: Gökmen GÖKSEL <gokmen at pardus.org.tr>
> Subject: Re: [paketler-commits] r16070 -
>       playground/murat/applications/multimedia/mythtv/comar
> To: paketler-commits at uludag.org.tr

> Neden çalışmadığına bakmadım fakat bu yanlış. Mysql çalışmıyorsa Mysql
> çalışmıyor diye hata vermeli, gidip de o servisi başlatmamalı ;)

Gökmen'in yukarda dediği gibi, mysql'i bu şekilde başlatmam sakıncalı mı?
Çünkü, kurulum ile gelen mc.sql dosyasını package.py ile sisteme eklemem
gerekiyor ve mysql çalışmıyorsa mythtv de hiç bir eylem yapılamıyor.

Görüşleriniz, lütfen...

İyi çalışmalar

Murat