[Gelistirici] vsFTP Paketi ( kullanıcı dizinlerine herkesin erişimi , anonym yazma hakkı )

Rasim AKAR rasimakar at pardusdepo.com
10 Ara 2006 Paz 21:47:41 EET

Merhaba;
Şans budurki vsftpd nin gui arayüz kontrol yazılımını bu konulara gelen
son mesajları okumadan hemen önce paketlemiştim.
Kvsftpdmanager : http://svn.pardus.org.tr/contrib/server/ftp/kvsftpdmanager/

Bu tartışmalar oluca bende bir şekilde bu uygulamayı buldum ve
paketlemeye karar verdim.
Eğer depoya alınacaksa iyi bir testi yapılmalı derim yada benden daha
iyi paketleme yapabilen arkadaşlar bir el atsın derim eee malüm pisi
paket yapmada daha yeni olduğumdan gözümden kaçmış
bazı eksiklikler olabilir yada olmayabilir.