[Gelistirici] pardus + dvd authoring + bug 3005

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
10 Ara 2006 Paz 21:34:40 EET

On Sun, 10 Dec 2006 19:47:09 +0200
"Eren Türkay" <turkay.eren at gmail.com> wrote:

> Web sitesinde (http://dvdauthor.sourceforge.net/) libdvdread'a patch
> yapmış, bunu ekleyecek miyiz?
>
> Some (optional) patches I have collected:
>
>    -
> libdvdread-0.9.4<http://dvdauthor.sourceforge.net/patches/libdvdread-0.9.4.patch.gz>patch
> which shows the mnemonics for the various VM commands in the IFO and
> VOB files, also includes a VOB dumper.

 Bu yama 3 sürüm eski libdvdread için. Hala uygulanıyor mu, ne işe
yarar incelemedim ama sürüm tarihi yakınken böyle bir değişiklik
yapmayalım. Diğer dağıtımlar da gördüğüm kadarıyla kullanmamış bu
yamayı.

 Daha sonra ihtiyaç duyarsak geliştiricilerle konuşup yama hakkında daha
detaylı bilgi ediniriz.