[Gelistirici] vsFTP Paketi ( kullanıcı dizinlerine herkesin erişimi , anonym yazma hakkı )

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
10 Ara 2006 Paz 17:30:33 EET

Doruk Fisek wrote On 12/10/2006 05:04 PM:
> Sun, 10 Dec 2006 16:15:32 +0200, Görkem Çetin <gorkem at pardus.org.tr> :

> O zaman benzer bir ayari Samba servisinde de yapmak gerek tutarli
> olmasi icin?
>
> Samba servisi basladiginda herkesin yazabildigi bir dizinle basliyor.

Merhaba

Elbette, dediğin gibi bu durumda benzer bir ayarı Samba için de yapmak
gerekiyor. Daha önce bu yazılabilir dizini ayarlamıştık, ama şimdi bana
herkesin erişimine olanaklı bir Samba dizini bana hiç mantıklı gelmiyor.
Benzer durum cups için de var, Çağlar'ın söylediği gibi. Bu iki servis
için detayların ayarlanabildiği bir "samba-manager", bir "cups-manager"
uygulamasının yazılması gerekiyor.

Hoş, benim fikrim bu, son zamanlarda güvenlik ile ilgili konularda
çalışınca paranoya parametrem açık hale geldi, makineme normal kullanıcı
olarak girmeye başladım :-D

İyi çalışmalar
Görkem