[Gelistirici] vsFTP Paketi ( kullanıcı dizinlerine herkesin erişimi , anonym yazma hakkı )

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
10 Ara 2006 Paz 16:53:02 EET

10 Ara 2006 Paz 16:49 tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> Anladım, pardus-masaüstü mantığıyla düşününce haklısınız.
>
> Yani anon kullanıcı dosya upload edebilecek, dizin oluşturabilecek ve
> silebilecek. Sistemde olan bir kullanıcı giriş yapabilecek, kendi dizinine
> hapsedilcek. Son hali bu mudur?

Silebilecek/dizin oluşturacak kısmını bilemedim hatta yapamasa daha güzel
sanırım Ismail'in dediği gibi/ki Gürer/Faik/Ekin beraberiz onlarda öyle
diyor/ ama sadece belirli bir yere dosya koyabilecek ve gerçek kullanıcılar
kendi dizinlerine hapsedilecek.

Bu arada bahadır ile bu sorunun gerçek çözümünün fw-config olduğuna karar
verdik. Sonuçta kısıtlamak istediğimiz şey erişim sunucunun özellikleri
değil, bir sonraki sürümde bunları eklebileceğini belirtti kendileri :P

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/