[Gelistirici] vsFTP Paketi ( kullanıcı dizinlerine herkesin erişimi , anonym yazma hakkı )

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
10 Ara 2006 Paz 16:26:35 EET

10 Ara 2006 Paz 16:24 tarihinde, Bahadır Kandemir şunları yazmıştı:
> 10 Ara 2006 Paz 15:49 tarihinde, Ismail Donmez şunları yazmıştı:
>
> Varsayılan ayar olarak sadece okuma hakkına sahip olması gerektiğini
> düşünüyorum. Aksini düşünüyorsa kurduktan sonra ayarları değiştirsin.

Düşüncelerinizi anlıyorum fakat kabul etmiyorum, pardus 2007 bir masaüstü
sürümü eğer bunu nete açık bir sunucu olarak kullanıyorsa bu kişinin problemi
dağıtımın değil ve biz anon erişimi kapatarak "abi aç ftp atayım dosyayı"
özelliğini kaybediyoruz...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/