[Gelistirici] vsFTP Paketi (kullanıcı dizinlerine herkesin erişimi, anonym yazma hakkı)

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
10 Ara 2006 Paz 15:17:57 EET

Selam,

İhtiyaçtan dolayı vsFTP kurdum ve ayarlar çok eksik yapılmış.

1- Anonym olarak her şeye izin veriliyor. Dosya upload, dizin oluşturma vs.
2- Sistemde olan bir kullanıcı giriş yaptığında kendi home dizinine
yönlendiriliyor ancak, /home dizinini görebiliyor ve istediği işlemi
yapabiliyor, diğer kullanıcıların dosyalarını okuma, silme, değiştirme vs.

Bu durumda vsFTP'nin very secure özelliği kalmıyor :) Biraz araştırma sonucu
config dosyasını doğru şekilde ayarladım. Kullanıcı kendi home dizinine
hapsediliyor ve başka dizinleri göremiyor, anonym olarak giriş kapatılıyor.
Bir itiraz yoksa paketi düzelteceğim, görüşler/öneriler?