[Gelistirici] Paket yöneticisi önbellek sınırlaması öntanımlı olsun mu?

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
9 Ara 2006 Cmt 00:38:29 EET

09 Ara 2006 Cts 00:20 tarihinde, Ahmet AYGÜN şunları yazmıştı:

> package-manager ilk çalıştırıldığında ufak bir ayar penceresi ile
> kullanıcıya sorsa? mesela apollon öyle yapıyor, up/down limiti falan
> ayarlanabiliyor.

Abi kurtulun şu kde/unix kafasından. Paket kurmak için program açıyorsun sana
soru sormaya başlıyor, bana ne cache size dan bilmemneden, bunun mantıklı
default'u kurduğu paketleri silmesi, ayarlamak isteyen olursa da package
manager menüsünde durması yeterli.