[Gelistirici] Paket yöneticisi önbellek sınırlaması öntanımlı olsun mu?

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
8 Ara 2006 Cum 17:20:36 EET

08.12.2006 tarihinde Faik Uygur <faik at pardus.org.tr > yazmış:

> Önbelleği atıyorum, 250 MB ile sınırla, hatta hiç önbellek kullanma ön
> tanımlı
> olması konusunda ne düşünürsünüz?

250mb bana az gibi geldi. Mesela, iki tane oyun güncellemesi çıksa veya
sadece bir oyun güncellemesi dahi olsa yanında diğer bir kaç paketin
güncellemesi daha olduğunda yine 250mb'ı geçecektir ve önbellek sınırlaması
nedeniyle önbellek dolacak.
Geceden fırına verilen güncellemeleri indirirken de işlem yarıda kesilecek
ve sabah kullanıcı kalktığında "Sen uyurken önbellek doldu, ben de işlemi
yarıda kestim. Kusura bakma çok güzel uyuyordun, uyandırmak istemedim." gib
bir uyarı ile karşılaşacak. Sinir bozucu gibi geldi sanki. Yani, 250'den
daha fazla olmalı diye düşünüyorum.

Kolay gelsin

150/2 Denier

--
Software is like sex. It's better when it's free.   -- Linus Torvalds