[Gelistirici] Paket yöneticisi önbellek sınırlaması öntanımlı olsun mu?

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
8 Ara 2006 Cum 16:59:23 EET

08 Ara 2006 Cum 16:54 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> 08 Ara 2006 Cum 16:27 tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
>
> Sınırsız olmasını ben de istemiyorum. Ya sınırlı ya da önbelleksiz olsun
> diyorum.

> 250 Mb sınırlı olabilir tabi. Ama sıradan bir kullanıcı'nın bu önbellek ne
> işine yarayacak. Paket yöneticisinden önbelleğe erişemiyoruz. Sildiği bir
> programı belki yeniden kurmak istediğinde işe yarayabilir sadece. Hmm.

İlerde paket update etmek için diff paketler kullanırken işe yarayacak,
önbelleksiz hale çevirmeyelim bence..
250 MB ought to be enough for everybody - ekin gates..
--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... bir gün uyanacaksın, geçmiş olacak : aynen başağrısı gibi,
    sadece biraz daha uzun sürüyor.. - arbil ö.