[Gelistirici] pardus + dvd authoring + bug 3005

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
7 Ara 2006 Per 21:02:43 EET

07 Ara 2006 Per 11:25 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
> Bu uygulama çok kişinin derdine derman olacak. Eğer hızlıca bu listede
> "çeviri dosyasını halledersek devel'e koyarız" kararı çıkar ise, KDE
> grubundan yardım isteyebilir ve çevirisi yamalandığı anda devel'e
> koyabiliriz. Ancak çevirisi bitmez ise contrib'e koyalım derim.

Alternatifi olmadığına göre çeviri için bekleyecek durumda değiliz bence, tek
başına 3 paket olduklarına ve kimse (paketlerden bahsediyorum) onları
kullanmadığına göre depoya merge edebilirsin.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/