[Gelistirici] Playground repo sorunları..

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
7 Ara 2006 Per 16:17:29 EET

07 Ara 2006 Per 16:14 tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> Xfce4 kurmaya çalışırken orbit2 paketinin contrib'de olmadığını ve
> playground'da olduğunu farkettin. Biraz uğraştan sonra paketin yerini
> buldum ancak component.xml yok. Ayrıca Bahadır'ın yaptığı bir paket
> Çağlar'ın dizininde duruyor. (
> http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/caglar/desktop/gnome/orbit2/pspe
>c.xml) Playground tamamen kullanışsız bir hale gelmiş. Bu konudaki
> görüşleriniz/önerileriniz/çözümleriniz nelerdir? Nasıl kullanmamız
> gerekiyor playground'u?

orbit ve gconf'u oradan alıp contrib içine taşıyarak (zamanında hatırlamadığım
bir sebepten ki büyük ihtimal compiz dep'i olduğu için denemek için
taşımıştım), playground'da olan bir pakete depend etmeyin lütfen.

Nasıl kullanılması gerektiğine gelince, Playground bir depo değil eğer o
dosyayı oraya koyduysam o paket ya bozuktur, ya üzerinde çalışıyorum ya da ek
özellik katmaya çalışıyorum demektir mantığı ile kullanın lütfen

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/