[Gelistirici] [Test] Xorg 7.2 RC3 + Mesa 6.5.2

Koray Löker loker at pardus.org.tr
5 Ara 2006 Sal 16:37:45 EET

Merhaba,

05 Ara 2006 Sal 14:27 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Birkaç cesur adamdan Xorg 7.2 RC3 ve Mesa 6.5.2'yi test etmenisini
> isteyeceğim yapmanız gereken şey
ha cesaret mi, bende bol var nasıl olsa makinanın bir yarısı bozuk.
network-manager küskü mesela, gayet stabil paket kullanmama rağmen bir gitti
ki eyvah eyvah...

tabii bu durumun yarattığı cesaretle bu xorg paketini de yükledim...
başlattım. sorun yok. benim zaten ekran kartı başarılı ama yavaş bir amca...
glxgears 600 civarı fps veriyor... ama gözle gördüğüm kadarıyla herşeyin hızı
(oyunlar, beryl vs.) normal...

Bu beryl'in bendeki tek tuhaf çalışmakta zorlanan yanı yazı yazmak.. ilginç
şekilde yavaş... konumuzla alakası yok yeri geldi diye söyledim :-p

--
Koray Löker
/// Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr ///