[Gelistirici] [Test] Xorg 7.2 RC3 + Mesa 6.5.2

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
5 Ara 2006 Sal 15:26:27 EET

> Birkaç cesur adamdan Xorg 7.2 RC3 ve Mesa 6.5.2'yi test etmenisini
> isteyeceğim yapmanız gereken şey

 Bu paketle benim notebook daki bütün dertler çözülmüş görünüyor. X
ikinci kere açılamıyordu, çözünürlük değişemiyordu vs. hepsi düzgün
çalışıyor. Normal 3D oyunlarda sorun görmedim, glxgears 1700fps vs.
veriyor.

 Çözülmüş iki kritik hata, X iki kere çalışamıyordu (yani bu notebook a
pardus kurulamıyordu :) ve ağır 3D oyunları açınca hardfreeze oluyordu.

 Bugzilla da çözünürlük değişince X den düşüyoruz hataları var, o
sorunlar da benim durumumla ilgili sanırım.