[Gelistirici] [Contrib-commits] r1037 - in applications/multimedia: hugin libpano12

ertugrulerata ertugrulerata at gmail.com
5 Ara 2006 Sal 14:11:06 EET

05 Ara 2006 Sal 13:45 tarihinde, Ismail Donmez şunları yazmıştı:
> 05 Ara 2006 Sal 13:38 tarihinde, ertugrulerata şunları yazmıştı:
> [...]
>
> Açık olamadım herhalde, Hugin'in  Runtime'da depend ettiği kapalı kodlu bir
> program vardı yanılmıyorsam, hala öyle mi diye sordum ben.
selamlar
uğraşırken kafayı kırdım galiba bende de  hata var
o dediğiniz program sanırım autopano-sift kaynak kodu da geliyor, binary de
geliyor.ben kaynaktan derledim. libsift de de sift logaritması patentlenmiş
ama bir başka ifade yok ?