[Gelistirici] playground

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
4 Ara 2006 Pzt 21:28:50 EET

04 Ara 2006 Pts 21:22 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Amac kendine mi kullanicilara mi dagitim yapmak?
>
> Gelistiricilerden hicbiri kullanmayip oraya tasimiyorsa, o zaman
> kullanicilarin da kullanmaya ihtiyaci yoktur mantigini anlamam mumkun
> degil.

Doruk ne demeye çalışıyorsun bilmiyorum ama GTK1 dağıtım tarafından
desteklenmiyor, bak bir kere daha yazıyorum "GTK1 Pardus tarafından
desteklenmiyor eğer bir yerlerde Pardus için GTK1 paketi ve onu kullanan
başka paketler olacaksa o paketlerin duracağı yer dağıtımın reposu değil
mesela şu anda depoda olmayan paketlerin konduğu contrib deposu olabilir"

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/