[Gelistirici] playground

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
4 Ara 2006 Pzt 21:18:44 EET

04 Ara 2006 Pts 21:12 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Mon, 4 Dec 2006 20:52:43 +0200, "S.Çağlar Onur" <caglar at pardus.org.tr> :
>
> E bari contrib'e tasisaydin gtk1'i, niye siliyorsun?
>
> Niye inatla gtk1 kullanmak zorunda olan ya da tercih eden kullanicilari
> meletmeye calisiyorsunuz anlamiyorum ki; insanlar illa resmi depoda olan
> programlarla mi kisitli kalmak zorundalar? Aralarinda yazici surucusu
> de olan bircok program var hala gtk1 kullanan ve insanlarin kullanmayi
> tercih edebilecekleri.

Neye itiraz ediyorsun anlamadım, halen kullanıyorsan contrib'e taşıyabilirsin,
ben taşımaya gerek görmedim sadece aynen bunu düşünecekler içinde bu
e-postayı yazdım.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/