[Gelistirici] PiSi not a zip file

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
4 Ara 2006 Pzt 21:04:26 EET

04 Ara 2006 Pts 20:32 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> Merhabalar,
>
> Nihayet konuyu bu listeye taşıyabildim. Ne kadar mutluyum anlatamam. :)
> Sabah 7 gibi Ahmet Emre Aladağ bey'den bir e-posta geldi ve tam
> istediğimiz çıktıyı alabildiğini gördüm.
>
> emre at pardus ~ $ sudo file /var/cache/pisi/packages/* | grep -v Zip
> Password:
> /var/cache/pisi/packages/sun-jre-1.5.0.08-5-8.pisi:
> HTML document text
> emre at pardus ~ $
>
> Herhalde işi olacak ki akşam ancak dosyayı gönderebildi. Zor sabrettim
> [...]

Faik ile jabber'da konuştuk, buraya da not düşelim. Bit-defender'ın web
korumasına takılmış paket. Bit-defender (ve birçok windows firewall),
transparan olmayan bir proxy kuruyor ve text-image-... harici dosyaları
dosyaları download edip taramak ve sorun yoksa kullanıcıya aktarmak yerine
dosyadaki örnekte olduğu gibi download edene kadar ekrana durum mesajları
basıyor ve en sonunda kullanıcıya bir download link sunuyor.

Kısacası, yazdığımız kodda hata yok, hatalı olan transparent proxy
kullanmayan antivirüs programları.