[Gelistirici] playground

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
4 Ara 2006 Pzt 20:52:43 EET

04 Ara 2006 Pts 20:18 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Görüldüğü gibi playground'un halen depo yapısında olması birçok karışıklığa
> neden oluyor, paketlerinizi önce kendinize ait bir klasör oluşturup onun
> içine koyar mısınız?

Beklemek yerine direkt çevirdim bu hale, taşırken sildiğim yanlış yere
sildiğim v.s olabilir nasılsa svn geri alırsınız. (gtk1 ve serisi dışında
onları bilerek sildim, eğer olacaklarsa yerleri playground değil contrib)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/