[Gelistirici] PiSi not a zip file

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
4 Ara 2006 Pzt 20:32:39 EET

Merhabalar,

Nihayet konuyu bu listeye taşıyabildim. Ne kadar mutluyum anlatamam. :)
Sabah 7 gibi Ahmet Emre Aladağ bey'den bir e-posta geldi ve tam istediğimiz
çıktıyı alabildiğini gördüm.

emre at pardus ~ $ sudo file /var/cache/pisi/packages/* | grep -v Zip
Password:
/var/cache/pisi/packages/sun-jre-1.5.0.08-5-8.pisi:                  HTML
document text
emre at pardus ~ $

Herhalde işi olacak ki akşam ancak dosyayı gönderebildi. Zor sabrettim
desem. :) Kolay değil gerçekten hatalı caseleri yakayalabilmek. Neyse
uzatmayayım. Ekte size dosyayı gönderiyorum. Bana ilginç geldi.
Firefox ile açmaya çalışın bakın ne göreceksiniz.

Bir fikri olan var mı? Bir iki şey aklıma geliyor ama bu caselerin tümü aynı
mıydı acaba?

- Faik