[Gelistirici] Tasma modül releaseleri

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
4 Ara 2006 Pzt 14:59:30 EET

04 Ara 2006 Pts 13:06 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> Bu arada yerelleştirme derdi kalmadıysa öntanımlı olarak çalışır gelmesi
> harika olacak... Alt-F2 çalıştır ya da konsol olayı yerine belirli işlemler
> için Alt-Space ve katapultun tamamlama güzellikleri emrimize amade
> olacak... yihu..

Olmayacak abi, artık ben kullanıyorum herkes kullanmalı mantığından bir
vazgeçer misiniz lütfen, KDE bildiğin KDE gibi gelecek isteyen istediğini
açacak, yok illa çok önemliyse kaptan'a eklenecek kullanıcıya sorulacak ama
öntanımlı çalışan tek şey kmix olacak...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/