[Gelistirici] labplot,qsa hakkında

ertugrulerata ertugrulerata at gmail.com
4 Ara 2006 Pzt 10:26:11 EET

selam
labplot ve qsa ile ilgili çalışmalarımı tamamladım.
durum şu şekildedir.
labplot bir kısmı türkçeleştirilmiş arayüze sahip veri analiz ve
plotting(bunun karşılığını bulamadım) yazılımı. ana geliştiricinin kaynağa
audiofile,netCDF,liborigin i eklemiş olması nedeniye bir gariplik oluşuyor,
program derleniyor ve kuruluyor. çalışıyor da ancak audiofile kaynakta olduğu
için eski sürüm audiofile i kullanıyor gözüküyor. audiofile desteğii disable
edebiliyoruz. liborigin de aynı şekilde ama o lazım. bu programı ayrı
paketlemiştim zamanında o nedenle labplotun içinden silmei ile çözüm buldum.
grafiklerin üzerine texvc ile mateatiksel gonksiyonları yazabiliyoruz. çok
hoş.

qsa qt scriping çok nefis bir şeye benziyor. javascripte benziyormuş.

2007 stable ın çıkmasından sonra bu programın depoya girmesini teklif
ediyorum. o zamana kadar belki gelişmeler olabilir. 1.6.0 sürümü çıkabilir
falan

kolay gelsin