[Gelistirici] labplot hakkında

ertugrulerata ertugrulerata at gmail.com
2 Ara 2006 Cmt 11:48:42 EET

Selamlar

veri işleme ve modelleme ile ilgili bir yazılım olan labplot ile ilgilenmeye
karar verdim. ilk başlangıç olarak contrib depoya attım.
daha önceden de contrib svn ye eklediğim qtiplottan farkı databaselerden veri
alımı ve muparser veya python scripting yerine qsa kullanması. qsa bizde yok
bunu ekleyecek var mı?

geliştiricisi aynı zamanda liborigin in de geliştirici olduğundan liborigin i
de kaynağa eklemiş. kendisine bende ayrı paket olduğunu, ayırarak yapmak için
yardım etmesini istedim.
derlemesi uzun sürüyor.doc'ları pakete dahil etmedim. denemelerime devam
edeceğim.