[Gelistirici] hylafax hakkında

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
2 Ara 2006 Cmt 01:21:26 EET

Fri, 24 Nov 2006 23:35:48 +0200, "S.Çağlar Onur"
<caglar at pardus.org.tr> :

> Playground altına maven'i binary olarak şimdilik alalım, bir görelim
> durumunu eğer sorun olmazsa depoyada alırız bence.
Bu Maven-bin'i depoya alma isi 2007 sonrasi mi olacak?

Sundan soruyorum, eger surum sonrasina kalacaksa simdilik JHylafax'i
binary'i olarak playground'a koymayi tercih edecegim. Cunku JHylafax'i
kurmak isteyen, sirf bunun icin once binary bir Maven cekip, sonra
JHylafax kuracak, anlamsiz fazladan dosya indirmis olacak. Derleyen
buildfarm diil de kullanici olacagindan; ha Maven'i binary indirmis, ha
JHylafax'i.

Yok surum oncesi depoya girme sansi varsa, Maven-bin, JHylafax-kaynak
kodu seklinde yapayim.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693