[Gelistirici] grass paketi

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
28 Ağu 2006 Pzt 22:49:54 EEST

Pazar 27 Ağustos 2006 17:13 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
> Pazar 27 Ağustos 2006 16:14 tarihinde, Murat Şenel şunları yazmıştı:
>
> Hayır servis falan gerekmiyor. /etc/env.d ye dosyayı koymanız yeterli.

Maalesef, denediğim hiç bir yöntem sorunu aşmamı sağlayamadı. Grass'in
geliştiricileriyle konuştum ve herhangi bir yamayla kurulum dizinlerinin
değiştirilemeyeceğini, çünkü bunun yamadan çok yeni bir program yazmak
olduğunu söylediler.

Acaba, kurulumu /usr altına değilde, /opt altına yapsam ve include, lib, etc
gibi dizinleri yine grass dizinin altında tutsam, problem teşkil eder mi?
Lakin, Icecream, RealPlayer gibi paketler standart kurulum dizinlerine
değilde, /opt altında tek bir dizinde toplanmışlar (lib, include... gibi)

Kolay gelsin