[Gelistirici] grass paketi

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
27 Ağu 2006 Paz 15:01:11 EEST

Pazar 27 Ağustos 2006 14:46 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Pazar 27 Ağustos 2006 13:19 tarihinde, Murat Şenel şunları yazmıştı:
>
> Evet (yama, prefix v.s  ile halledilmeli). Diğer dağıtımların (mesela Suse)
> ne yaptığına baktın mı?

Gentoo /etc/env.d ye 99grass diye bir dosya eklemiş. Bende ekledim; fakat bunu
Grass'e anlatmak için sanırım EnvUpdate() komutunu işletmem gerekiyor; ama,
nasıl yapacağımı bulamadım. Ayrıca, Gentoo, 99grass dosyasını eklediği halde,
env-update komutuna gerek görmemiş. Zaten, paket, kendi orjinal yerine
kuruluyor, o yüzden çalışırken de sorun yaratmıyor.

Suse ise Gentoo'nunkine benzer şekilde bütün paketi grass60 dizini
adıyla  /usr/lib/grass60 altına atmış (bin, doc,man, include, etc...).
Yani, bu program için söz konusu dağıtımlar, standart kurulumu görmezden
gelmişler gibi.

Sanırım, EnvUpdate ile bu sorun çözülebilir; ama, dediğim gibi aramalarıma
rağmen yeterli bilgiye ulaşamadım. Sistemin yeniden başlatılmasıyla EnvUpdate
sağlanmış oluyor sanırım; lakin bu da bir işe yaramadı.