[Gelistirici] grass paketi

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
27 Ağu 2006 Paz 13:19:44 EEST

Selamlar,

GRASS adlı programı paketlemeye çalışıyorum ve 6 tane bağımlılığını
paketledim. Fakat, grass de şöyle bir durum ortaya çıkıyor. Paket ön tanımlı
olarak bütün dizinleri (etc, lib, locale, man, doc )  /usr/grass-6.1.0 altına
taşıyor. Bunların yerini değiştirip paketlediğimde bu dizinleri bulamıyor.
Yama ile halledilebilir gibi gözükse de program çalışırken tek bir
kaynak(usr/grass-6.1.0) altına baktığından ve ben de kaynakları böldüğümden
dolayı yamayla halledilmesi zor gözüküyor.
Kısaca, söz konusu dizinlerin (etc, lib, locale, man, doc ) /usr/grass-6.1.0
altında kalması, paketlerin kurulum standardı açısından bir sorun mu?

http://grass.ibiblio.org/index.php