[Gelistirici] Mandriva 3D Masaüstü

Koray Löker loker at pardus.org.tr
24 Ağu 2006 Per 17:46:44 EEST

Perşembe 24 Ağustos 2006 16:47 tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> XGL teknolojisini kullanmis anladigim kadariyla. Henuz yeni ve stabil
> olmadigini saniyorum, ki diger arkadaslar da buna sicak bakmiyor?
Biri bana bunun ne işe yarayacağını söylesin kendi adıma sıcak bakayım. Safi
atraksiyon, o atraksiyon için de paşa gidip ekran kartını beğenecek,
hafızasını beğenecek bilmemne...

Deneyip de bilgisayar kullanımına gerçekten buradaki efektleri gündelik
yaşamının doğal bir parçası olarak eklemiş olan biriyle tanışsam da sorsam,
ne işe yaradı diye...

--
Koray Löker
/// Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr ///