[Gelistirici] [paketler-commits] r8681 - playground/desktop/gnome/gnome-desktop

fethi fethi at linux-sevenler.org
24 Ağu 2006 Per 11:03:27 EEST

Perşembe 24 Ağustos 2006 01:44 tarihinde, Ahmet AYGÜN şunları yazmıştı:
> Perşembe 24 Ağustos 2006 01:42 tarihinde, Ahmet AYGÜN şunları yazmıştı:
>
> Unutmadan, ilgilenmeye karar verirsen ya da ilgilenecek birilerini bulursan
> paketlerin bir listesini verebilirim.
Evet
Ama sonuç olarak birisi yada birileri gnome'yi paketlemesi gerekiyor =o)
Pardus için düşünülen paket listesini bana bir zahmet gönderebilirsen çok iyi
olur.Bu konuda listeyi takıldığımız yerlerde görüş almak için rahatsız
etmemize izin verirseniz(pisidepo grubu
olarak) bu paketleri sora sora bitirebiliriz kanısındayım(z).
Kolay gelsin.