[Gelistirici] [paketler-commits] r8681 - playground/desktop/gnome/gnome-desktop

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
24 Ağu 2006 Per 01:42:33 EEST

Çarşamba 23 Ağustos 2006 23:11 tarihinde, fethi şunları yazmıştı:
> gnome-desktop bir deneyeyim dedim birde baktım startup-notification-devel
> dosyası yok. Bu paketi nereden bulabilirim?
Depoda yoksa kendin yapman gerekecek :(

> Ayrıca bitmeyen vede paketlenmesi gerekli diğer paketlerden varsa söyle en
> basitlerinden bir kaç tane paketleye bilirim.
Gnome ailesini soruyorsan, öyle bir uğraş içine birkaç kez girdi(m/k). Akıl
sağlığını sevenlere tavsiye etmiyorum :) Gerçekten -bolca- boş vakti olan
birileri varsa ilgilenebilirler ama sana gerekmiyorsa hiç girişme derim.
--
Ahmet AYGÜN - ahmet~pardusman.org