[Gelistirici] mudur?

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
21 Ağu 2006 Pzt 19:28:36 EEST

Pazartesi 21 Ağustos 2006 19:05 tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  Peki sorun ne biliyor musunuz ?
>
>  Bende iki ethernetli sistemde oluyor bu durum. hotplug a blacklist
> yazdım ama kartların yeri değişmiyor tanınma sırası niye değişiyor
> anlamadım.

udev kerneldan gelen eventleri işlerken her zaman aynı sırayı takip etmiyor
görünüyor, bazen ilk wireless bazen wired geliyor bende. Gürer halledeceğim
dediği için daha fazla kurcalamadım udev bug'ı yada başka birşeyde olabilir
tabi.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/