[Gelistirici] 1.0 Depo Adresi (Fwd: [Pardus-kullanicilari] wine neredee??)

Arda Çetin arda at pardusman.org
15 Ağu 2006 Sal 09:48:23 EEST

Merhabalar,

Benzer iletileri bir kaç defa daha listede görmüştüm. 1.0'la öntanımlı gelen
depo adresi "pardus-devel" artık olmayınca insanlar 1.0'ı kurduktan sonra bu
iletideki gibi yardım almadan 1.0'ın şu anki depo adresini bilemiyorlar ve
haliyle "Pardus'da hiç paket de yokmuş" diyip kurdukları gibi
kaldırabilirler.
Her Pardus kullanıcısının da e-posta listeleri takip etme gibi bir
alışkanlığının olduğunu sanmıyorum.

Hiç olmazsa 1.1 stable sürüm çıkana (yani 1.0'dan elimizi tam olarak çekene)
kadar pardus-devel dizinini pardus-devel dizinine kısayol linki falan atasak
sizce de hoş olmaz mı? :-)