[Gelistirici] Multimedia paketleri

Arda Çetin arda at pardusman.org
10 Ağu 2006 Per 00:33:26 EEST

Merhabalar,

Çarşamba 9 Ağustos 2006 11:20 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:

> Ben video yazılımlarında da aynı çekincedeyim, Türkçe destekleri ne
> durumda? Acaba istisnai bir multimedya deposu mu açsak, çevrilmemiş ama
> böyle anlamlı yazılımların konabildiği... Yani ses stüdyosu ya da video
> editörü kullanan adam "ben bunun ingilizcesini bilmiyorum" demez, diyemez,
> muadillerinin de türkçesi yok demek ki zaten bir başka ortamda ingilizce
> ingilizce kullanıyor demektir...

Peki çemberi biraz daha büyütüp sadece multimedya paketleri
yerine "nonturkish" tarzında Türkçe çevirisi olmayan *tüm paketleri* (dediğin
gibi en azından çevrilene kadar) ayrı bir depoda tutsak?

> Hani çevrildikçe bizim de bir katkımız olmuş olur ama çevrilmesini
> beklemeden ilgilisine sunmak hoş olur...

+1

--
Arda Çetin <arda~pardusman.org>
http://arda.pardusman.org/

Talk is cheap, show me the code.. ~ Linus Torvalds