[Gelistirici] kooldock paketinin akıbeti

Mert Uzbaşlı mert at bunalmis.com
9 Ağu 2006 Çar 17:48:07 EEST

Selamlar,

playground/desktop/kde/kooldock altına güzel bir uygulama koymuştum.
Kendi masaüstümde sürekli olarak bunu kullanıyorum. Benim için
vazgeçilmez bir yazılım. Fakat sanırım artık geliştirilmiyor. Bende
düzgün çalışıyor. Bazen, fare imlecini ekranın alt kenarına dayayınca
ortaya çıkması gereken panel ve ikonlar, şekilleri bozuk olarak ortaya
çıkıyor. İmleci ekranın başka yerine götürüp tekrar alt kenara dayayınca
bu sefer düzgün çalışıyor. Bu sorun sürekli oluşmuyor, seyrek olarak
oluşuyor. Nedenini bilmiyorum.

Sormak istediğim; bu paketi ne yapalım? Paket benim üzerimde olmasına
rağmen paketin kodlarını düzeltecek bilgi ve tecrübeye sahip değilim.
Yani bundan daha iyisini yapamayacağım. Var olan sorunun çok büyük
olduğunu da düşünmüyorum. Ama yazılımın artık geliştirilmiyor gibi
gözükmesi beni de endişelendiriyor. (KDE4 çıkınca ne olacak?) playground
altında barınmaya devam etsin mi? devel veya stable'a alayım mı? Yoksa
toptan kaldırayım mı? Yoksa birisi "ben bunu adam  ederim, gelecekte de
KDE4'e port ederim" der mi? (Sadece soruyorum, başınıza daha çok iş
açmak niyetinde değilim.) Yazılımı deneyip, görüşlerinizi bildirirseniz
sevinirim. Ben ne yapacağımı bilemedim.

Saygılar,