[Gelistirici] catbox

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
9 Ağu 2006 Çar 13:08:25 EEST

Çarşamba 9 Ağustos 2006 12:49 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Çarşamba 9 Ağustos 2006 12:19 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
>
> Nasıl birşey var aklında ben hayal edemedim FUSE ile?

Şu haliyle ptrace ile adamın sistem çağrılarını yakalayıp kontrol ediyoruz.
Fuse ile oluşturduğumuz bir filesystem'de program kendisi zaten çalışacak
ama bu sefer filesystem'den hata alacak.

Fuse ile hiç uğraşmadığım için yapılabilirliği konusunda fazla bir şey
söyleyemiyorum, belki işimizi daha kolaylaştırabilir diye düşündüm.

Fazla örnek bulamadım. Ama ruby ile yazılmış şu örnek biraz yapılabileceğine
dair heveslendirmişti.

#!/usr/bin/env ruby
 require 'fusefs'

 class HelloDir < FuseFS::FuseDir