[Gelistirici] Multimedia paketleri

Koray Löker loker at pardus.org.tr
9 Ağu 2006 Çar 11:20:24 EEST

Çarşamba 9 Ağustos 2006 08:38 tarihinde, Ali Erdinç Köroğlu şunları yazmıştı:

> Ardour, hydrogen, rosegarden ve dependlerini depoya koyalım mı nedersiniz?
> Yaklaşık 1 haftadır üçünüde kullanıyorum ve bir sorun yok şu an
Server hoca sorunsuzca test edebildiğine göre bir fonksiyonalite sorunu yok
demektir...

Ben video yazılımlarında da aynı çekincedeyim, Türkçe destekleri ne durumda?
Acaba istisnai bir multimedya deposu mu açsak, çevrilmemiş ama böyle anlamlı
yazılımların konabildiği... Yani ses stüdyosu ya da video editörü kullanan
adam "ben bunun ingilizcesini bilmiyorum" demez, diyemez, muadillerinin de
türkçesi yok demek ki zaten bir başka ortamda ingilizce ingilizce kullanıyor
demektir...

Hani çevrildikçe bizim de bir katkımız olmuş olur ama çevrilmesini beklemeden
ilgilisine sunmak hoş olur...

--
Koray Löker
<-- Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr -->