[Gelistirici] Kısmi http://bugs.pardus.org.tr/2638

Barış Metin baris at pardus.org.tr
29 Nis 2006 Cmt 02:11:40 EEST

Cumartesi 29 Nisan 2006 02:08 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Aynı şeyi Barış ile kopetede konuşuyoruz şu an, o da suffix değiştirmekten
> yana ama ben halen onun NoDebug yanında kirli bir çözüm olduğunu
> düşünüyorum, çoğunluk ne der/nasıl isterse bana uyar...

Paket içerisinde bizim oluşturduğumuz dosyaları install/ ile aynı hiyerarşiye
sahip bir başka dizine (debug/?) koyalım. pisi paketi install içerisinden
oluşturulduktan sonra debug/ altına gitsin ve oradan -debug paketini
oluştursun.

Bu şekilde paketçi için gerekli olmayan NoDebug diye bir seçeneği koymamış
oluruz ve her şey istediğimiz gibi otomatik olur.

--
Barış Metin