[Gelistirici] Ghostscript font path'leri kontrol edilmeli.

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
27 Nis 2006 Per 13:55:18 EEST

Salı 25 Nisan 2006 22:47 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Hmm, hmm, hmm diğer dağıtımlar (özellikle suse) ne yapmış diye bir tura
> çıkıyorum o zaman. Salak ESP'nin subdir'lara girebildiğini düşünüyordum :(

Durum şöyle, arkadaşlar kendilerini halen 1950'de zannettikleri için sisteme
kurulan fontların bir şekilde formatının değiştirilip Gs arkadaşın fontmap
ismini verdiği salak formatlı eblek dosyaya eklenmesi gerekiyor, bunun içinde
ttf2pt1 isminde harika bir başka gereksiz uygulama ve bir seri betik var,
Pardus için yapılacaklar şöyle;

* Ghostscript paketi sadece gnu-gs-std-fonts'u font path'ine alacak
* Öntanımlı gelecek fontlara Gs depend edecek
* Gs postinstall'da bu ttf2pt1 arkadaş ile kendi fontmap'ini oluşturacak
* Sisteme eklenen sonradan fontlar gene kendi postinstallarında bu işi
yapacaklar
* Kullanıcının eliyle sisteme kurduğu fontlar için KDE zaten birşeyler yapıyor
görünüyor ama yapmıyorsa bu betiğin çalıştırılması sağlanabilir ya da
elinizle çalıştırın denilebilir.

böyle işte...
--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>