[Gelistirici] [Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1

Arda Çetin arda at linux-sevenler.org
26 Nis 2006 Çar 13:36:12 EEST

Merhabalar,

Quoting Furkan Duman <coderlord at gmail.com>:

> Bu güzel bir fikir gibi görünüyor. 1.1 CD'si Pardus 1.0 kurulu
> bilgisayara takılır. (KDE'de Autorun var mıydı?) 1.1 CD'sindeki menü
> ekrana gelir. Kullanıcı güncelle düğmesine tıklarsa , güncelleme
> uygulaması çalışır ve 1.0'ı 1.1 e yükseltecek şeyleri yapar ve
> bilgisayarı yeniden başlatır.
>
> Bunun yapılabilirliğini şu an düşünmedim. Ancak kulağa güzel gelmiyor mu?

Kulaga guzel geliyor gelmesine ama bu yolla ayrica 1.1 isosunu indirmek gerekiyor.
Kurulu olan 1.0'a "sistemi guncelle" dememiz kullanici icin daha kolay bir cozum
gibi gorunuyor bence.

Ya da SuSE gibi her iki secenekle guncelleme yaptirma durumu da var.
Tabii daha bir masakatli bir istir sanirsam..

--
Arda Cetin <arda at linux-sevenler.org>
http://arda.linuxmarket.org

Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds