[Gelistirici] pisi.conf dosyası

serdar soytetir tulliana at gmail.com
25 Nis 2006 Sal 00:52:23 EEST

Selam,

soytetir at pardus ~ $ pisi --version
pisi 1.0.9

soytetir at pardus ~ $ sudo pisi lr
pardus-1-test
   http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1-test/pisi-index.xml.bz2

soytetir at pardus ~ $ sudo pisi i amarok
Yüklü paket:
Ad: amarok, versiyon 1.4_beta3, sürüm 12, inşa None
Özet: KDE için müzik çalıcısı
Açıklama: Amarok, pek çok yeni özelliklere sahip yeni nesil bir müzik
çalıcısıdır
Bileşen: desktop.kde
Sağladıkları:
İnşa: None, Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 1.1
Mimari: Any, Yerleşik boyut: 27080046

Ters bağımlılıklar:

Paket depoda bulundu:
Ad: amarok, versiyon 1.3.8, sürüm 8, inşa 2
Özet: Yeni nesil bir müzik çalıcısı
Açıklama: Yeni nesil bir müzik çalıcısı
Bileşen: desktop.kde
Sağladıkları:
İnşa: 2, Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 0.1
Mimari: Any, Yerleşik boyut: 20857903

Ters bağımlılıklar:

soytetir at pardus ~ $ sudo pisi lu
         amarok - KDE için müzik çalıcısı
     madwifi-ng - Atheros yongasetli kablosuz ağ kartları (a/b/g) için
gerekli sürücüler
     openoffice - OpenOffice.org Türkçe ofis yazılımı
         python - Nesneye yönelik bir programlama dili
Durum budur...

24.04.2006 tarihinde Eray Ozkural <eray at uludag.org.tr> yazmış: