[Gelistirici] sürüm tarihi ertelenecek

Eray Ozkural eray at uludag.org.tr
23 Nis 2006 Paz 22:34:10 EEST

Eray Ozkural wrote:
> Alfa surumunu su andaki compression ID'mizle yapabiliriz efendim, ben de
> o sekilde gorus bildirmistim Faik'e ama o da nihai fikrini belirtsin.
> Yani PISI bir sure hem PKWARE'den alacagimiz ID'yi hem de ilk implement
> ettigimiz teknigi desteklerse dosyalari acmak icin bir sorun yasamayiz,
> kullanicilar farketmez bile :)

Selamlar,

Yukaridaki bir varsayim, alpha ile asil surum arasinda yine bir elle
pisi yukseltmesi yapmanin sorun olmayacagi idi. Bunlari otomatik olarak
pisi-x'in yapabilmesi pek tabii ki daha iyi olurdu, ama bu sekilde bir
ozellik eklemedik, eger boyle bir ozellik var olsaydi, kabaca "pisi'nin
kendini yukseltebilmesi icin _su_ python programini calistir" gibi bir
ozellik olurdu. Bunun nasil olabilecegini bile tam olarak dusunmedim.
Debian'da "distribution upgrade" icin nasil ayri bir mekanizma varsa
(nasil oldugunu animsamiyorum, sadece kavram olarak bahsediyorum) biz de
boyle bir mekanizma oturtabiliriz, yani paket surumlerini yukseltmenin
otesinde gerekebilecek degisiklikler icin birseyler yapilabilir.

Bunun otesinde PKWARE'den konustugumuz zat su anda bir is
seyahatindeymis bu yuzden hafta ortasina kadar bize donmesi dusuk
ihtimal. Bir kere yaniti verdikten sonra implementation "trivial" bu
yuzden alpha'yi sarkitmak da iyi bir secenek.

Saygilar,

--
Eray