[Gelistirici] Depo paket/versiyon farkları

Onur Küçük onur at uludag.org.tr
23 Nis 2006 Paz 03:34:59 EEST

 Merhaba,

>     glest
>     glest-data

 Glest yeni sürüm bekliyorduk, ki çıkardılar (bir kaç gün önce ?).
Sorunları düzeldiyse konuştuğumuz gibi stable'a taşıyacağım ama birden
fazla ekran kartında denemem lazım.

>     katapult
>     kompose

 Benim pakedim değil ama çok sık kullanıyorum. Hataları düzelse ne de
güzel olur

>     kxmame

 Girecek diye konuşmamış mıydık ?

>     xvidcap

 xvidcap şu anki haliyle girebilir zaten. Yeni ffmpeg'e port etmeyi
denemedim henüz ama içindeki güncellenmiş ffmpeg düzgün çalışıyordu.

 <onur.--.-.uludag.org.tr>                       but wisdom listens