[Gelistirici] sürüm tarihi ertelenecek

Eray Ozkural eray at uludag.org.tr
22 Nis 2006 Cmt 16:43:38 EEST

Barış Metin wrote:
> Merhaba,
>
> Sürüm tarihini erteleyecek bir kaç bağımlılığımız var. Birincisi ve sanırım en
> önemlisi PiSi'de kullanacağımız yeni sıkıştırma yöntemi (lzma) için PKWARE
> ile iletişime geçtik (Faik & Eray) ve ileride uyum sorunu yaşamamak için
> PKZIP içerisinde lzma'nın kullanımı konusunda uzlaşmaya çalışıyoruz.
>
> Bundan sonra paketleri tekrar derlememiz veya otomatik olarak ID bilgisini
> değiştirmemiz gerekecek.
>
> Daha sonra yeni paketler ile YALI üzerinde çalışmamız gerekiyor. Kurulum
> sisteminin de yeni init sistemine geçmesi bundan sonra olabilecek.

> [...]

Selamlar Baris,

Alfa surumunu su andaki compression ID'mizle yapabiliriz efendim, ben de
o sekilde gorus bildirmistim Faik'e ama o da nihai fikrini belirtsin.
Yani PISI bir sure hem PKWARE'den alacagimiz ID'yi hem de ilk implement
ettigimiz teknigi desteklerse dosyalari acmak icin bir sorun yasamayiz,
kullanicilar farketmez bile :)

Saygilar,

--
Eray