[Gelistirici] PiSi: run_batch

Eray Ozkural eray at uludag.org.tr
22 Nis 2006 Cmt 06:15:08 EEST

S.Çağlar Onur wrote:
> Selamlar;
>
> Buildfarm'ın arada bir verdiği "argument 2 to map() must support iteration"
> tarzı hataları debug ederken run_batch ile ilgili bir problem farkettim.
>
>     if p.returncode:
>         # Non-zero means failed.
>         ctx.ui.error(_('Failed command: %s\n%s') % (cmd, out))
>
> ile çalıştırdığı işlemlerini kendi kontrol ediyor ve dönüş değerine göre hata
> mesajı veriyordu fakat bunun yapılması gereken yerin run_batch'in içi değil
> run_batch'i çağıran kimse olmalı diye düşünüyorum, böylece hem çağrı yapan
> [...]
E, evet zaten o sekilde yazmistim. Baska turlu kullanilmasi yanlis olur,
eger bir hata olabilecegi bekleniyorsa return durumuna bakilmali.
Alternatif olarak exception atilabilirdi ama o zaman oyle yapmamistim,
cunku bu fonksiyon pratik amacli bir script'ten geliyor, muhtemelen
exception daha dogru olurdu...